از کجا بفهمیم بخاری گازی چند هزار است؟
نوشته شده توسط : مهناز


خرید بخاری های بدون دودکش مناسب است یا با دودکش ؟
حتما شما هم با خودتان می گویید که بخاری گازی بدون دودکش بهتر است و یا بخاری گازی دودکش دار؟ بخاری گازی های بدون دودکش دارای سیستمی ایمنی به نام ODS می باشند. سیستم ODS نسبت به سطح اکسیژن بسیار حساس است و اگر سطح اکسیژن تغییر کند وارد عمل می شود و خاموش می شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که بخاری گازی های بدودن دودکش برای فضاهایی که باز هستند و یا دارای تهویه هستند مناسب است. استفاده از بخاری گازی های بدون دودکش در محیط های سر بسته ممنوع می باشد.

بخاری گازی های بدون دودکش را در محیط هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، انبار و پارکینگ و یا راه پله قرار ندهید. بخاری گازی های بدون دودکش به دلیل اینکه مونوکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می کنند؛ باعث می شوند که در فضا گازگرفتگی را به وجود بیاورند به همین دلیل نباید در فضای بسته قرار بگیرند. به این نتیجه می رسیم که بخاری گازی های دودکش دار بهترین عملکرد را دارند و از ایمنی بالاتری برخوردار هستند. بخاری گازی های بدون دودکش بیشتر برای فضاهای کوچک و باز مناسب می باشد.

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

 

خرید بخاری های بدون دودکش مناسب است یا با دودکش ؟

 

بخاری گازی برای فضای بزرگ
از فاکتور های مهمی که قبل از خرید بخاری گازی باید آن را در نظر بگیرید متراژ ساختمان خود است. باید بخاری گازی را مطابق با فضای منزل خود خریداری کنید. در بازار بخاری گازی هایی با اندازه و ابعاد مختلفی موجود است که می توانید برای خانه خود خریداری کنید. بخاری گازی برای فضای بزرگ باید بزرگتر از بقیه بخاری گازی های دیگر باشد تا بتواند جوابگوی مساحت مورد نطر باشد. بخاری گازی های ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ برای محیط بزرگ انتخاب بهتری هستند و به راحتی محیط را گرم می کنند.

خرید بهترین برند بخاری گازی در ایران
برای خرید بهترین برند بخاری گازی در ایران می توانید به بهترین برند هایی که ساخت ایران می باشند، رو بیاورید. در ایران شرکت های عالی وجود دارن که بخاری گازی را با کیفیت بالایی تولید می کنند. از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده بخاری گازی می توان به نیک کالا، ایران شرق، آبسال و سپهر الکتریک اشاره کرد.

 

خرید بخاری گازی نیک ‌کالا
شرکت تولیدی نیک کالا هر ساله محصولات عالی را وارد بازار می کند. این شرکت از سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم گرمایشی شروع کرده است. به یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید بخاری گازی در ایران تبدیل شده است. دارای تنوع بالایی در تولید محصولات خود می باشد و به همین دلیل انتخاب را برای کاربران آسانتر کرده است. برای اطمینان از کیفیت بخاری های نیک کالا پیشنهاد می کنیم از طریق این لینک وارد برگه برند نیک کالا شوید.

مزایا و معایب خرید بخاری گازی
سوخت بخاری گازی ارزان بوده به همین دلیل استفاده از بخاری گازی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.
قیمت بسیار مناسبی دارند و با توجه به حرارتی که تولید می منند بسیار عالی میباشند.
فضاهای بزرگر را نیز در کمترین زمان با حرارتی که تولید می کنند می توانند گرم کنند.
ممکن است که باعث تغییر رنگ دیوار ها به دللی بالا رفتن حرارت شود.
راه اندازی این وسیله زیاد سخت نسیت اما بهتر از است که از افراد مجرب برای این کار استفاده شود.
در هنگام نصب بخاری گازی باید به قسمت دودکش آن توجه زیادی شود تا از گاز گرفتگی جلوگیری شود.
نتیجه گیری از مقاله از کجا بفهمیم بخاری چند هزار است؟
باتوجه به مطالبی که گفته شد بخاری گازی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای گرم کردن محیط می باشد. بخاری گازی ها در فصل سرما توانسته اند به خوبی جوابگوی کاربران باشند و هر ساله متقاضیان زیادی داشته باشند. ما در این مطلب ویژگی های یک بخاری گازی خوب را برای شما توضیح دادیم. با خواندن مطالب فوق می توانید به راحتی برای خرید بخاری گازی اقدام کنید و با توجه به مساحت مورد نظر خود بخاری مناسب را تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: